ÄPPEL GOTT

Hmm, heter det äppel eller äpple ?  Lixom äpple låter såå fult, och äppel det låter normalt? Så det måste typ heta äppel, eller ? Nån som vet?  Haha fan vad förvirrad man kan bli asså. Haha hursomhelst så har jag gjort i ordning en tallrik med äppelen och vindruvor. Mmh, älska vindruvor ( haha det vet jag hur det stavas ! ). Nu ska jag snart dra till teven och kolla på det här nya I survived a japanese game show, det värkar ju helt galet ! Vi får hoppas att det är kul annars skiter jag i att kolla på det, ingen idé att kolla på nåt tråkigt.

Promenaden förut vad mys, det var kallt först när man gick ut men det blev jäkligt varmt sen. Förut för typ två timmar sen efter vi hade ätit la jag mig under täcket och kollade på tv för jag frös som in i helvete, så somnade jag, som vanligt. Hahah. Jaa så går det, sen vaknade jag jättevarm och så såg jag nåt som jag inte riktigt förstod vad det var, men det var ju mina miniraketer från nyårsafton, och det var ju jäkligt många kvar så jag var tvungen att räkna, det var 65 stycken kvar, hahaha. Och vi hade typ 110 stycken..



Kommentarer
Postat av: Linus

Äpplen*

http://sv.wikipedia.org/wiki/%C3%84pple

;'3

2009-01-05 @ 11:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0