cepe..

asså jag blir fett lack på min morsa. Kolla hon vet att jag och mimmi tar med oss olika sallader till skolan vissa dagar i veckan, och imorgon ska vi ha fruktsallad. Och jag och mamma skulle åka och handla massa saker idag, men nu kommer hon och säger att hon inte orkar åka och handla och att vi ska ta det imorgon istället och då sa jag ; jahaa..  och då vart hon typ sur och bah: vad? och då svarade jag henne det att vi har ju ingen frukt hemma, hon bah; jo det finns ett äpple där. MEN HALLÅ ?  VADÅ DUM I HUVUDET? Jag sa fruktsallad inte äppelsallad, + att hur jävla mätt blir man på ett äpple ? Inte alls, juste. Möhh ,  får väl göra sallad eller nåt då, om det ens finns nåt.


Usch vad sur jag blir ibland för såna saker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0