En liten promenix i det finfina vädret

Godmorgon! Eller kanske lite sent att säga godmorgon nu? Äh skit samma, vaknade för inte så jättelänge sen, känner mig fortfarande rätt trött. Hmm, kan det bero på att jag somna typ runt två och vaknade vid tolv ? Faaast, det är ändå 10 timmar och det brukar jag klara mig på i veckorna (då sover jag t.o.m mindre än 10 timmar). Usch, förstår inte hur jag klarar att gå till skolan och sånt där. Meen, nu ska jag börja göra mig i ordning och sådär, ska ut på en liten promenad med mamsen hade jag tänkt. Man får ju passa på att njuta när vi har sol, iofs så är det nästan 10 minus grader här, men ändå. Imorgon pratar dom om att det ska bli 15 minus, oh fyfan. Då blire ju typ bara att sitta inne, höhö. Men nu måste jag klä på mig, vi kaanske hörs senare !


Vad ska ni göra idag då ? :D


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh idag har jag hunnit med massor känns det som,tog en promenad med hundarna,var hos pappa o fikade åkte till min farmor på åldersro=(

Vad har du gjort idag?Jaaa eller hur klart man vill ha ngt vettigt att säga,följ gärna min blogg via bloglovin;)



2009-01-04 @ 15:33:17
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0