FUCKING JÄVLA IDROTTSDAG

Dagen började bra, fast vaknade typ vid nio. Sen låg man i sängen ett tag till, sen vare dags att fixa sig. Sen fick jag gå typ vid elva för skulle möta mimmi i älvsjö. Så jag gick dit och hon mötte upp mig. Sen gick vi till willys och köpte massamassa godis, gottgott. Sen gick vi typ till mcdonalds och liksom bara av det där var vi skit trötta i benen ochså. Sen köpte vi en varsin cheeseburgare och sen gick vi till skolan. Sen kom typ hanna och reneé och massa små sexor där och sen skulle vi gå på vinterpromenad. Vi skulle typ gå till årsta viken och den tyckte jag skulle ligga vid årstafältet, men neej där låg det ingen så vi gick typ i ett år.. kändes det som. Var ju skit trött och därmed lite flumm ( haha inte lika flumm som hanna) så man skratta åt tråkiga saker och lite sådär. Sen kom vi fram till årsta viken då tyckte vi att  vi kunde vända och gå tillbaka, men neej vi skulle gå runt hela jälva skogen och skit. Sen kom det en backe som ingen orkade gå uppför, förutom hanna så hon fick dra upp oss, haha. Men aa sen gick vi lite till och sen var vi hemma.. inte riktigt så men det var jävligt jobbigt iaf och nu är jag hemma, sitter i min säng med typ godispåsen lika full som när jag köpte det. Hämtade mitt paket från hm förut också, så nu har jag två nya bikinisar också. Fast det som är lite cepe är att brösten typ trycks in eller vad man ska säga, dom blir tillplattade, inte världens skönaste men jag orkar inte bry mig. Men nu ska jag fan ta och kolla på film eller nåt. Ha det braa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0