FUCKING JÄVLA TORSDAG

Dålig uppdatering idag såklart eftersom att skolan har börjat. Suck. Första lektionen so.. kunde det bli värre? Hon snacka massa om typ livsåskådning och ställde konstiga frågor som vanligt som ingen i klassen förstår och därför är det ingen som svarar. Men hon tror ju typ att hela våran klass är IQ befriad så hon talade om för oss att ingen kommer kunna få ens vg om det kommer fortsätta sådär, hmm vårat fel ? Nej. Tyckte jag hörde en lärare säga idag att lärarnas jobb är att lära oss saker, och därför måste dom förklara så att vi förstår. Det har väl inte hon fattat än dåra? Det heter ju iaf inte utomjordling som en viss annan tror.

Nog om det, efter våran väldigt intressanta (ironisk) so lektion så hade vi no. Vi fick sätta på kondomer på provrör, mvg till hela klassen !  Tycker att det är ganska kul att det kommer en bög och en lebb på måndag, jag och mimmi hoppas ju på att bögen är söt, bög-älskare som vi är haha. Sen hade vi matte och jag förstår mig äntligen på den där jävla algebran ! TJOHOO !  lixom såndär lätt kunde jag förut också, dvs  x+5=10. Men det jag verkligen inte fattade ett skit av var såna här saker; 2x+5-8+6x=10-6.  Vet inte ens om det där talet ens existerar men ni fattar vilken typ av tal jag menar va? Såna där långa jävlar. Men nu förstår jag dom allt ! Det är najs, förut kunde jag ''räkna'' ut dom och sen när jag kollade i facit så hade jag fel, så deprimerande.

Sen på svensk-engelskan gjorde jag och mimmi våran matplanering. Så alldeles nyss så gjorde jag min kycklingsallad till imorgon, hoppas den smakar. HAHA. nu ska jag fan chilla lite jue det är jue fett me jobbigt att vi börjar typ fett tidigt imorgon, halv nio lixom med gympa, YEY!
Püssar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0