GOTT NYTT ÅR !

Vi var ute och firade för ett tag sen, vi hade ju köpt hur mycket fyrverkerier som helst. Iaf så står jag men typ 4 personer och snackar ( tror jag för jag kommer inte riktigt ihåg )  och sen så typ hör man nånting som låter och så kollar jag ner mot mina skor och ser typ nått rött ljus, jag får panik och liksom vet inte vart jag ska ta vägen, springer mot en gräsmatta typ och sen hör jag hur det smäller bakom mig ( tror att det var bakom mig ) sen hör jag bara hur det smäller överallt och jag sprang mot våran ytterdörr där dom andra hade sprungit och ställt sig, hör nån säga; titta det brinner, och då får jag typ ännu mera panik fast då menade hon att det brann på den där gräsmattan som jag hade spungit till först, men det var bara några fyrverkerier som small där ( tänk om jag inte hade sprungit därifrån ?)  asså ni fattar inte hur jävla rädd jag var, skakade som in i helvete, och liksom skakar till och med lite nu när jag tänker på det, för liksom jag kommer knappt ihåg vad som hände, tänk er hur mitt adrenalin bara strömma ut i kroppen. men hur som helst så kollade jag ner på mina skor och ser ju att ena min sko är helt vit, och mamma trodde att det var färgen som hade försvunnit eller vad man ska säga så hon bah; ha, får vi köpa nya skor då.. men det gick ju som tur var bort ! men aah, sen var ju mina mjukisar helt cepe, och när jag kommer in i ljuset ser jag att det hade brunnits hål på två ställen, hade ju inte ont eller nåt som tur var. nu håller jag på att tvätta byxorna så får vi se om dom klara sig. Asså det var nog bland det läskigaste jag varit med om i år, hahaha och som ni vet så har det här året bara varat i snart två timmar nu x)  Ajja, hoppas ni får ett bra år ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0