HEJDÅ BILDER

Just nu sitter jag och tar bort massa bilder från min dator, har typ hållt på med det skit länge. Ni förstår typ inte hur mycket bilder jag hade, omg. Anledningen är ju för att jag ska kunna lägga över bilder till min nya sen men jag vill ju inte direkt lägga över 1000000 bilder så ja, jag får snällt ta bort skiten. Lite tråkigt är det ju, men jag kommer ju fylla min sen med massa nytt. Nytt är fräscht !

Iaf, jag tror faktiskt att jag köper leopardmönstrade klänningen för jag tänker mig i den efter några dagar i solen, när man har fått lite färg, jag tror det blir jättefint. Så den ska jag köpa snart. Måste städa mitt rum idag också, suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0