JÄVLA FITT STORLEKAR!

Asså jag blir fett sur, när man typ hittar ett klädesplagg i en butik så finns det typ aldrig i ens storlek. Har ju hittat en jättefin klänning på gina som jag provade i s, men den var lite stor och skulle vilja prova en xs för att se om den satt bättre, men det finns ju typ inte! Slut överallt. Haha imorgon kanske man får åka till farsta en snabbis och kolla på gina, och sen åka hem igen om den inte finns. Hmm, lite riskabelt kanske ? 

Iaf, när vi typ skulle åka hem så skulle typ mamma och kenta till nån affär och jag orkade inte följa med så jag satt kvar i bilen och messade. ah, och den där parkeringen var typ lite öde, eller asså det fanns nåra bilar men det var typ inga där, eller jo några men ändå. Först vare en snubbe som prata i telefon, han gick fram och kolla på våran bil och jag satt ju där inne så det var ju lite läskigt. Iaf sen går han typ, och så kollar jag i backspegeln och sidospegeln och ser en snubbe som typ står och pillar på en bil lite längre ifrån våran. så jag vänder mig om i bilen och kollar vad han gör, då står han och kollar sig omkring för att typ se ifall nån ser honom, och då såg han typ mig så han stod bara där vid bilen typ och slutade pilla på den och kolla i den. Sen typ håller jag på med mobilen ett tag sen så vänder jag mig om igen typ så att han inte ska se mig, då typ går han runt bilen och tittar in, sen kom mamma och kenta igen och sen typ drog han iväg. Skumt beteende eller vad ? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0