LÖRDAG

Vet att jag inte har skrivit på nästan två dagar. Så kan det gå haha. Men såklart så har jag ju en anledning. Jag har ju fått min laptop nu och måste ju fixa massa med den. Pluss att igår så spelade ju jag buzz med min käära familj i flera timmar och hann då därför inte skriva nåt . Idag har jag typ tagit det mest lugnt, fixat ännu mer med datan, dvs lägga in bilder från förra osv. Ikväll ska jag kolla på barnhemmet tror jag eftersom att mimmi säger att den är läskig! Får hoppas det för jag har sett många skräckfilmer som inte är så speciellt läskiga trotts att dom har fått fem poäng av olika sponsorer som skrivit att det är den läskigaste filmen och bla blabla.. Hmm, fattar inte varför dom ljuger om såna saker, iofs så kanske dom tycker det, alla tycker ju olika. Meen, nu ska jag typ göra nåt annat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0