SEG DAG, ELLER VAD?

Asså fyfaan, jag är typ så jävla trött så det går inte, men ändå typ pigg på nåt sätt, haha okej det där lät lite skumt. Men liksom jag satt uppe typ hur länge som helst, och sen när jag skulle gå och lägga mig börja jag smsa me en Andreas, höhö. Så då var ju jag uppe ännu längre, vilket jag typ ångrar nu.

Iaf, sen vaknade jag halv elva och tänkte, aja det är väl lika bra att gå upp. För jag vill ju inte somna lika sent inatt. Så jag gick upp och satte mig vid datorn lite, snacka med några som hade vaknat då med, haha. Sen fixade jag frulle och kollade på en film. Nu har mamma kommit hem och hon har typ köpt nåt buzz spel så vi kanske ska spela det om en stund. Annars blire en chill dag, bara några dagar kvar tills skolan börjar, USCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0