SISTA LEDIGA DAGEN

Fyfaan, känns ju hemskt att skolan börjar imorgon, usch och fy. Men hursomhelst så lovade jag mamma igår att jag skulle städa mitt rum men det hann jag inte riktigt med eftersom att jag satt här framför datorn och rensade en massa skit. Uh. Fast det var ju iofs bra för det enda jag behöver göra nu är ta bort msn och sen mina bilder, men det blir när jag har min nya dator.Jag älskar verkligen mitt rum när det är städat. Min fondvägg är underbar! Haha. Fast jag måste bara torka spegeln nu typ för det är mascara och hårspray och gud vet vad på den. Men ah, sen har jag fixat min hylla också, så nu står det inte massa hårsprays flaskor där. Kanske fotar lite senare och lägger ut bild. Men nu ska jag fan ta och chilla ett tag. Tv-spel here i come ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0