SKOLA + FARSTA

Usch och fy. Det är det jag har att säga om att gå upp så fucking tidigt på morgonen. Menmen, inga sovmornar, ingen glad bella. Hahah det där stämmer verkligen inte ! Är alltid lika go och glá, nästan iaf (a). Men hursomhelst började dagen med att vi hade so, yey den kunde inte ha börjat bättre! (ironi). Och då har ju vår lärare fått för sig att vi ska spela teater om typ religion. Min grupp har om mose, en annan om jesus och en annan om muhammed. Jaa, hur ska det gå? Ingen tar ju skiten seriöst, haha. Menmen, efter so:n hade vi svenska som vi fortsatte skiten på. Sen hade vi slöjd, och jag säger bara så här, en bella som stickar funkar verkligen inte! Gjorde/vart fel minst fem gånger, och alltid bad jag om hjälp lika glad som vanligt.. Sen vare lunch och sen annat tråkigt skit.

Efter skolan drog jag och johanna till farsta, hittade en klänning på gina som jag köpte, najsnajs. vi gick också förbi mcdonalds och så kände vi doften av pommes frittes, och snacka om att jag blev jävligt sugen! så jag köpte en mellan pommes som jag och johanna delade på. Sen köpte jag godis och sen åkte vi hem.

Men juste, det är en snubbe som håller på fett mkt på tagged, det hela började med att han kallade mig för sin älskling och att jag då sa till honom att jag inte var hans lilla älskling och har fått förklarat det många gånger för han. Och idag nu när jag kom hem så gick jag in och såg att jag fått två meddelanden av honom, varav den ena är ;



Men nu har jag bett honom att lämna mig ifred, vi får ju se hur det går, han verkar jäävligt trögfattad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0