TACK FÖR DOM FYRA TIMMARNA DÅ..

Usch, hade så jäkla svårt att sova inatt. Först satt jag vid datorn till typ ett (på natten asså), sen la jag mig i sängen och kollade på teve. Så då fastnade jag där, men sen bestämde jag mig för att försöka sova. det gick inge bra sp tillslut satte jag på teven igen, men sen tänkte jag nej nu jävlar måste jag sova. Så då låg jag i över en timme och försökte sova. Sen somnade jag typ runt fem iaf och vaknade tio. Lyckat värre.

Men hur som helst, i torsdags köpte mamma äntligen ett par tabletter åt mig. Vet inte riktigt vad dom heter men det är typ massa olika vitaminer och mest massa olika b-vitaminer som är bra för håret. håret blir typ starkare och så. Och det måste man ta två tabletter tre gånger om dan, så vi får se hur det blir nu då, man ska ju typ ta vid frukost, lunch och middag, och det blir väl lite knas med skolan men det kanske man kan fixa på nåt annat sätt. Så när jag vaknade tyckte jag att det var lika bra att ta dom på en gång dåra, och då kändes det som att en hade fastnat nånstans mitt emellan munnen och halsen, så det var nästan spyreflexer, sjukt äckligt så jag drack massa vatten men det hjälpte inte. Det satt ju typ inget där men det känns typ som det. haha  

Nu ska jag snart börja fixa mig för jag ska åka och shoppa me mamma sen ska vi hem och städa. JIPPIE! Nooot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0