trött...

Idag kom mina saker från hm, det vill säga solbrillorna och skorna. Måste typ bara skicka tillbaka flip flopsen för dom var lite stora, såg sjukt ut. Men dom andra skorna passar bra, naaejs. imorgon äre typ idrottsdag och jag har aldrig gillat idrottsdagar så mycket som jag gör nu ! Haha. Tror iofs inte att dom andra kommer tycka att det är så kul imorrn, förutom dom som ska till romme som är skidnördar. Haha. Men fett naajs med fett mycket godis, hiihi fett mkt fett !  Nää usch, ojj är klockan redan sju? Höhöh, ojojojojojojdå ! Fan vad trött jag är. Men det är chill sov morgon imoron fyfaaen. Kan ju inte säga hur länge höhö, hejj jag skryter? x)  

Men hursomhelst, så är det bara 31 dagar kvar nu tills jag och mimmi mååste lämna landet. Åh, så tragiskt.. not ! Haha fan vi kommer va bruna och ni andra blekfisar, pruttprutt. Okejj jag tror inte att det här går så bra, så vi hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0