ÄNDRAT IGEN..

Jag kom fram till att jag inte alls gillade den förra designen, så jag var tvungen att ändra bums! Men nu äre så att min bakgrundsbild här e jävligt tråkig, eller har ju ingen..    Så de fick bli helt vitt tills vidare. Får väl försöka leta vidare ellet något.  Men men.  Nu har jag iaf vart vaken jävligt länge och ätit mat och sådär, vart så jävla sugen på tacos igår så jag bad mamma om att få de idag, mumma ! Sen åt jag typ två-tre feferoni och gissa om dom va starka? Shit brände typ i munnen nästan och sved som satan på läpparna, men ajja nu är det över iaf :) Ikväll ska jag bara mysa och kolla på lite film hade jag tänkt. Men ni får ha de bra tills nästa gång (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0