INTE SOM FÖRUT

Haha nu är de inte som förut när ja kunde skriva 10 inlägg efter varandra haha. Menmen, här kommer ytterligare ett inlägg mitt i allt. Nu har jag även vart i kungshamn som ligger på  västkusten och ytterligare två veckor har gått, bara en och en halv  månad kvar tills skolan börjar..  nian också som är det sista året i grundskolan. Menmen,  I kungshamn vare asnice. Träffade både gamla och nya kompisar där, så får se om jag hänger på dit ner sen igen när mamma och kenta ska dit, vi får se :)  Nu är jag iaf hemma i en vecka ungefär, de e bra får hoppas att jag hinner bli frisk nu då innan. Har typ haft värsta hostan i en månad nu och igår blev jag typ förskyld. illa asså! men ah, åker nog till orsa nångång denna vecka som kommer, men man vet aldrig. Vi får se, men nu måste jag sova. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0