DAG 10 - sista dagen

Detta känns förjäävligt! Seriöst fan va tråkigt det var att lämna alla. liksom hejdå och ha det bra..   dom orden känns så fruktansvärt lite. Jag har ju berättat att det är en snubbe som har vart me mig och marie? vet inte om jag har berättat att han heter robert iaf, och smart som han var tog han ju min facebook. Smarting där asså. Haha men skit samma. Det var inte bara sista dagen där för mig idag utan han robert och den andra inhyrda snubben också. Men iaf, imorse så kom jag dit, och sen åkte jag me urban och björn ( den andra inhyrda snubben) och vi gjorde inte så mkt. Sen åkte vi tillbaka och käkade frukost typ, då kommer roffe där och bah; men bella, här finns ju ingen tårta? hahahaha, ofta jag skulle ha tårta me mig (a) ..  men iaf. sen vart jag fett förvirrad och visste inte vad jag skulle göra men åkte iaf me urban och björn igen, åkte vi till en gård och fixade lite sen vare bara en halvtimme kvar tills vi slutade så vi åkte tillbaka. Skulle fått glass men jag sa att det var lugnt men sen stannade han vid en affär iaf och bah; det är klart att du ska ha glass! Hahaha, tackar tackar. Sen åkte vi till jobbet och så gick jag in och satte mig för mamma skulle inte komma förrns klockan ett och den var typ tio i. Sen var jag tvungen att fråga om papper till skolan, men då sa björn ( chefen typ) att jag antingen skulle ha fått papper från skolan, men det hade jag ju inte. Så han ringde till nån annan björn och frågade om han hade fått papper men det hade han inte så han tog typ mitt personnummer och shit och skulle ringa till skolan. Perfa. Sen sa han att jag skulle få jättebra omdömmen för alla var jättenöjda, WIHOO ! :D  Sen sa jag hejdå till alla, kändes som att jag bara ville krama en person men det vart lite konstigt. han sa typ hejdå och sträckte upp handen, visste inte om jag skulle krama honom, skaka hand eller nånting för jag var förvirrad, men det vart inget iaf. och sen vare liksom bara ha det bra och jag sa tack detsamma. tråååkigt! Asså seriöst ofta man bara får praoa i två veckor? :(:( fett lite tid! har ju typ precis lärt känna alla så de e ju inte så kul att dra då.
Men då skulle jag och mamma åka och fixa lite saker. och sen kom jag på att jag glömde fråga om sommarjobb där så mamma ringde till marie, så får vi se sen vad som händer.

nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra men något blir det ju. Men vi hörs byye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0