DAG 3

Marie var hemma idag för att Emma är sjuk. HELVETE, tänkte jag imorse haha. Mamma släppte av mig och så går jag in. Alla var ju typ där så jag satte mig vid bordet. Sen kommer chefen och han typ säger att jag vara me två snubbar, fine. vi gick ner till bilen och dom lyfte upp möbler och sen drog vi. Sen när vi är framme och håller på att lyfta av möblerna äre en kärring som öppnar och typ börja snacka med ena snubben, och sen när jag går upp me en stol så kommer hon ut och är jätteglad för dom nya utemöblerna. Sen börja hon snacka om typ blommor och shit jag bah; mm  aa mm aa mhm..  osv. sen så åkte vi till ett ställe i närheten och fixade lite där sen skulle vi dra och käka. Sen när vi typ har ätit klart, eller iaf jag, så kommer chefen och bah; Aa hon den där tanten var lite missnöjd. och vi typ bah WHAAT? han fortsätter; aa asså hon ville ha en tresitts-soffa. Och dom bah; aa men det finns inte tvåsitts är det ända som finns och då hade chefen ringt till henne och hon bah; Jaha okej! :D Asså skum kärring helvete >.< höhö (a) Sen kom han chefen igen och då skulle jag tydligen inte vara med dom jag hade vart på morgonen utan jag skulle va me två andra, och jag visste ju inte vilka dom var men sen när vi kom ner till dom så visste jag ;)  haha. Och jag tänkte typ oh nej helvete in dom..  eller iaf ena snubben trodde jag skulle vara rätt kall, eller typ va man ska säga :P och då åkte vi typ till ett ställe och dom snackade typ jobb och jag satt imellan och fattade inte ett piss. Sen gick vi av, då vare typ något med ett träd och då skulle dom såga av en bit av trädet, typ ena delen där stammen hade delat sig och gick åt ett annat håll. Och det var typ ett körsbärsträd me fina blommor på. Så då sa ena killen som hette jonas tror jag att hon tjejen som bodde där kunde ju knipsa av några grenar och ha dom som blommor. Så hon gick och hämta en kniv typ, och då frågar hon oss om vi ville ha, men jag kunde ju inte komma på nån anledning till att jag skulle ha så jag sa ju nej. Men han jonas ville typ ha, så hon tog av några grenar till honom, och eftersom att han inte kan stå och hålla i dom hela tiden la han ifrån sig dom. Sen när hon var klar me sina blommor tog hon typ upp hans också och tog in dom. HAHAHHA, så han gick och hämtade en sekatör och knippsade av själv, asså fett synd. Fett wierd tjej. Men sen kom en bil och vi la typ upp alla grenar och sen kom hon me typ tack presenter, det var typ snapps. HAHAHa, och hon hade gjort så vi skulle få en var. Sen sitter vi där i bilen då säger den andra killen, thomas tror jag han heter, nånting om den där snappsen. Sen han bah; Förresten hur gammal e du, jag bah 15? :P han bah; Ahaa, då blire inge sprit till dig. Hahahaa, och sen snackade han typ om något. Sen hade vi rast igen. Och efter rasten skulle dom åka till ett ställe och såga ner ett träd. Och det var ju lite skojj för när jag skulle bära en gren så gick det inte så bra för den var ganska tung, då typ får han thomas hela grenen i fejjset. HAHAA PINSAMT. Men som tur var hade ju han skyddsgrej. ;)  Sen skulle vi åka och lämna jonas för han skulle iväg, och när vi hade lämnat honom skulle vi åka och tippa av grenarna. Och när vi kom dit så vare typ några där redan så vi fick vänta ett tag. Men sen så lämnade vi och åkte tillbaka till jobbet och då slutade jag typ. Det var thomas som jag trodde skulle vara rätt tjurig och så, men han var asschysst han snackade typ hela tiden ;) som när vi hade sågat ner trädet och lagt allt på flaket han bah; aha, men vilken linje går du då? Jag bah; Öhhm, jag går i grundskolan fortfarande. Han bah; ahh okejj då går du i nian va? Jag bah; nejj åttan.. >.< hahah han bah; aah såpass, vad vill du gå för linje sen då ? och typ massa sånt. Han var mkt snällare än vad jag trodde ;) 

Men aa, långt inlägg och inga som orkar läsa, men detta var lite utav dagen ;) CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0