DAG 4

Ouff denna dagen, denna dagen! Hahaha. Nämen den var väl helt okej. Först så fick jag åka me chefen och han thomas till några ställen i stan, dom skulle hämta upp lite grejer och då gick tiden typ skitfort så efterdet åkte vi och lämnade sakerna och sen vare dags för rast/lunch. Var inte hungrig då men åt ändå ifall jag skulle bli hungrig. Sen fick jag åka me thomas och jonas till ett hus typ, och det fanns inget som jag kunde göra så då fick jag sola, höhö. Asnajjs!  Sen så vart de ännu hetare höhö, men säger inte varför (a) mimmi  vet x)  Iaf, sen helt plötsligt bah pangtjoff så vare dags för andra rasten. Så vi åkte tillbaka och efter den kunde jag ju inte följa me dom igen eftersom att dom skulle jobba över, så fick åka me en snubbe som inte kan svenska och typ bara pratar engelska och en snubbe som e inhyrd. JIPPIE! Naat.. Men jag fick glass av han som inte kan svenska, ingen billig glass heller utan den där nya magnum glassen som ligger i en låda. Men när jag var me dom fick jag inte göra så mkt så det var ganska tråkigt.  Sitta i en bil i typ en och en halv timme är väl inte det roligaste. Men sen drog vi äntligen tillbaka och jag gick till mammas jobb och så åkte vi hem. Men då var ju inte jobbet slut haha! Skojja, men dom skulle såga ner träd runt parkeringen och typ kapa ner buskarna. Så först drog jag stora grenar och sen fick jag ta en häcksax och klippa buskarna. Det var ju inte det lättaste men de blir ju typ som träning så de va najjs. Har asont i armarna nu men det går över. det är liksom bara sköönt ;D

hur som helst, marie kommer inte komma till jobbet imorgon heller så hoppas att jag inte behöver åka me dom som jag åkte me i eftermiddags idag. Då blir jag ledsen :(   Sen slutar jag ett också så det är skönt ! :D  hihi men nu ska jag vänta på att klockan ska bli kvart över sen ska jag kolla på hockeymatchen. HEJA SVERIGE FFS!!!!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0