DAG 5

Sista dagen idag på den här veckan, lovely! :D  Först så åkte jag ju till jobbet och sen så visste jag inte riktigt vad jag skulle göra/vilka jag skulle va me. Men så fick jag vara me fredde och roffe och de va ju najjs ;) När vi hade satt oss i bilen säger roffe; aa det här e ju bra nu luktar det ju äntligen lite gott i våran bil. Och fredde bah; aa och kollar på mig. Jag bah hejj generad!  Sen åkte vi runt lite i stan och så. Sen vare så kul för i varje kurva/sväng så tröck fredde in mig mot dörren och då tröck ju jag tillbaka, höhö. Men iaf, sen när vi skulle åka och ta rast och sitter i bilen säger fredde; aa du har rätt det luktar godare i bilen nu! Höhö (a)  sen efter rasten fick jag åka me dom igen. då skulle vi åka och hämta blommor men då varte typ problem och shit. Men sen löste det sig. Sen bjöd dom mig på mjukglass, men det var så sjukt mkt glass på så orkade inte äta upp hela ;) Sen åkte vi tilllbaka och då slutade jag. Kom på nu att jag varken tackade för glassen eller sa hejdå till nån av dom (a)  jaja..  får väl säga hejdå på måndag istället, haha. Men nu väntar jag på att klockan ska dra iväg så jag och johanna kan åka till farsta. hon slutar ju vid tre så de e väl nån timme kvar som jag inte behöver anstränga mig på. Tror jag ska sova i en halvtimme eller nåt x) Men vi hörs senare. Eller imorgon eller nåt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0