DAG 7

Asså seriööst, jag blir fan ledsen nu! :( imorse var jag glad och sådär, och sen kom jag till jobbet och när jag kommer in så vare en person som saknades! tänkte först att jaa men han kommer säkert lite senare..  men han kom inte. Och sen när dom hade ett mini möte så fick jag reda på att han var sjuk. Jippie, not.. och jag kände ju nästan med ens när jag såg att han inte var där att jag vart på sämre humör. men iaf.. sen skulle vi åka iväg och klippa gräs. men då kom vi på att jag inte fick göra det för att jag inte hade stålhetta. så kan de gå me det. Så jag fick sitta i bilen medans och då vart det så jävla varmt. trodde ju seriöst att det skulle bli riktigt fint väder idag. sen åkte vi tillbaka och hade lunch, och eftersom att jag ändå inte kunde klippa gräset så skulle jag få åka med några andra. och då var ju det såklart roffe och om fredde hade vart där hade ju jag fått vart me han! men neeej, så då åkte totte me oss också. då åkte vi ut till nåt ställe i stan. Skulle jag typ få kratta grusgång. Men hejsan det tog aslång tid och nu har jag asont i mina armar. Asså visst, min prao är inte världens bästa men är fan glad att jag har den för det blir ju typ som träning och de e asskönt. men hursomhelst, sen när vi typ var klara och var på väg till bilen började det regna så in i helvete. snacka om tur. sen hade vi typ rast/fika/lunch igen. och då frågade marie om jag ville följa me dom och då tänkte jag att det kunde jag ju göra eftersom att fredde ändå inte var där och då hade jag också jätteont i armarna. så då fick jag typ göra vad jag ville och då satt jag kvar i bilen och lyssnade på musik, tur det för när jag sitter där börjar det regna som in i helvete. Fan vad jag skrattade då eftersom att robert och marie var ute i regnet xD (a)   

Men hursomhelst, nu är det en bärgningsbil utanför mig som ska ta bort en båt som är stulen. Hah smarta bananer asså, polisen och skit är här också :P    Och snart kommer väl glassbilen också och de är bra för då ska mamma köpa glass (a)  men nu ska jag gå och sura och vara ledsen! byebye.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0