DAG 9

GUESS IF I AM HAPPY?  The answer is yes, and no..   Jag är glad för att imorse så kom jag till mitt jobb. Och då såg jag först inte alla som var där och så gick jag och satte mig vid bordet. sen gissa vem jag ser? :D MIN SÖTNOS !!   hihi, satt och log och många måste nog ha undrat varför x)  sen gick vi typ ner i garaget på en gång. Och så står jag vid bilen och så kommer typ alla ner. och sen så ser jag hans underbara ögon kolla på  mig och så sa han tjaa bella. och jag bah hejj ;D och sötnos har ju vart sjuk och han var inte helt frisk men han hade kommit ändå, säkert bara för att de är min sista dag imorgon, haha. Men ajja, sen skulle vi åka iväg och så gjorde vi det. Kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde då men ajja. Sen hade vi typ rast/lunch (?) och då när jag hade ätit ringde jag till mimmi och grattade henne och sen snacka vi typ aslänge. Sen skulle vi typ dra och då lägger jag ifrån mig mobilen på diskbänken för jag skulle diska min gaffel. Då kommer han typ och bah; du behöver inte skynda dig och typ kollar på min mobil där jag har en bild på mig och mimmi, hahhaha xD jag bah öhhm...  och diskmedlet var helt cepe för den var alldeles kladdig så jag sa till han att om han skulle diska sin kopp så var diskmedlet kladdigt. han bah; men diskmedel behövs ju inte. Jag bah nähe? han ; nää det är ju inte jag som ska dricka ur den här nästa gång. HAHHAHAHA. myspys där va ;) sen gick jag till bilen och snacka me mimmi typ aslänge. dom andra jobbade, jag satt i bilen och pratade i telefon. Sen kom robert och då var jag typ tvungen att hjälpa han så då sa jag hejdå till mimsan. Sen typ orkade marie inte göra mera så vi åkte till willys och köpte tre backar läsk, JIHAAA. Hahah, asså till deras jobb. och sen åkte vi till deras jobb och lämnade drickan, alla vart typ asglada. Sen tvättade vi hennes bil lite och sen hade vi en liten rast. Och så jälva typiskt, när fredde och roffe och typ alla andra kommer då skulle vi dra. Men jippie..  sen åkte vi typ till nåt ställe i skarpnäck och fixade lite och sen typ till nåt annat ställe och sen slutade vi. Kom hem för inte så jättelänge sen.
Men anledning till att jag inte skulle vara glad är för att imorgon är sista praodagen, fan va tråkigt. Skulle lätt vilja praoa i typ en månad eller mer, höhö. Men iaf, kommer sakna alla som jobbar där sjuuukt mkt ! Asså seriöst, underbara människor och det känns som att jag har kännt dom längre än vad jag har. Det kommer verkligen bli tråkigt att lämna dom för jag vet ju att jag aldrig kommer träffa dom igen! :'(  Well, hoppas jag får en bra sista dag imorgon, men när jag kommer hem lär jag ju inte vara så glad.. ajaa får väl försöka göra det bästa av det. Men nu ska jag typ chilla galet eller nåt. Vi hörees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0