Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka..

woow, denna dagen asso!  Först så skulle vi ha bild. Men hon var ju typ sen? Så alla drog för vi trodde inte vi skulle ha något men sen kom hon och ropade på oss att vi skulle komma så då hade vi bild iaf. Då skulle hon typ berätta för oss om betygen. Så då när det var min tur sa hon att jag inte hade lämnat in tillräckligt många uppgifter för att hon ska veta om jag har vg. HALLÅ? Jag har fan lämnat in varje liten jävla uppgift! Okejj,  min mapp är ännu inte klar men betyget hänger ju inte på en enda liten mapp? Och sen sa hon att om uppgiften jag skulle göra idag blev bra kunde jag få vg. Jahaa..? ÅHH hatar henne! Ska bli skönt att äntligen snart slippa henne över sommaren!
Efter det hade vi musik men vi slutade den halv elva. Och jag och mimmi var hungriga så vi drog typ till subway för att käka. Sen när vi hade gjort det tänkte vi hälsa på min mamma men då hade gått.. så det blev lite pinsamt för en snubbe där kolla på oss och undrade vafan vi gjorde där? Haha ..  sen tillbaka till skolan och körde sjöängsloppet. Sen till stan me mimmi. Och där köpte hon en bikini, den var jättegullig och dom som jobbade i butiken var jätteroliga. Sen gick vi in i en affär me klockor i så jag har äntligen hittat en! Fick för mig att det var ungefär ett år som jag letat efter en men det var tydligen en och ett halvt år. så det var verkligen på tiden. Sen köpte jag såna där lovely string i spets från gina, två par i olika rosa typ och ett par hotpants som var blå. sen gick vi till hm, tänkte köpa armband men då kom jag på att jag bara hade en 500 lapp och den ville jag inte spränga direkt..  Men aah, de var typ den här dagen det! Så nu har jag asont i både fötter och ben. Men vi hörees  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0