Min prao

Jag praoar på ett ställe som heter vivaldi, där får man typ åka runt till ställen i sthlm och göra fint och fixa och dona. Sure jag trodde inte att det skulle vara så nice, plus att tiderna är lite sådär, men de e ändå lugnt. Jag började halv sju vilket var lite surt. Men vi kom igång rätt snabbt och åkte och hämtade utemöbler på ett ställe sen åkte vi och ställde ut dom och soppade lite på dom ställena och svisch så var klockan nio. Nio hade vi rast men vi var inte tillbaka förrns tjugo över nio. Då åt jag lunch, haha fatta att jag åt lunch typ halv tio ?  Iaf, så gick vi därifrån sist eftersom att  vi skulle få lite längre rast. Sen åkte vi till långholmen och sen åkte vi till magnus härenstam, ni vet han i fem myror är fler än fyra elefanter? Och hos han skulle vi bara kratta lite löv och sådär, jättemysigt ställe! Sen åkte vi till ett annat ställe och där var det inte så mkt att göra och efter det så var klockan ett redan, så då åkte vi tillbaka till stället, och då åt jag ett äpple. Sen så åkte vi till några gårdar i stan och kollade runt lite. Sen åkte vi tillbaka igen och då var klockan halv fyra och då väntade mamma på mig. Det bäästa är att mamma jobbar i närheten det där stället så hon skjutsar mig dit och hem varje dag :)

Och nu har jag jätteont i mina ben! så mkt som jag stått och gått idag, men de e najjs ! Nu väntas bara träningsvärken i armarna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0