PRETTY IN PINK

Okejj, håller med om att min nya design vart lite småtöntig, men det passar mig. Haha.  Har suttit och fixat enda sen jag kom hem från skolan! Fatta hur lång tid det har tagit mig? Och jag var hemma runt tre. Och sen typ tjugo minuter på maten. Har fixat som in i helvete, fick göra om en gång och lite sånt också. Jag är skit trött! Men de e bra för om 45 minuter börar desperate housewives och efter det är det sovdags :)

imorgon är det sjöängsloppet. bryr mig inte så mkt om att komma på bra plats bara jag får godkänt iaf! Sen ska typ jag och mimmi till stan tror jag.. så måste ta med mig pengar och sånt där. Men seriöst, känner mig astråkig nu så ni får klara er själva likssom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0