TORSDAG/FREDAG

Igår kom tjejerna hit, vi hade vart på willys och köpt lite saker och sen drog vi hit och grillade lite, då kom det typ några skit ungar och snackade me oss haha. Sen åt vi sen drog vi in till mig och kollade på film, Dead silence. Det är en skräckfilm för dom som inte förstått det. Asså den var ju rätt läskig men om man förnekar det när man kollar och kollar efter saker som ser roligt ut eller nåt sånt så blir det inte lika läskigt. Och sen så vare vissa saker lite då och då och då vare typ tråkigt. Men aah, nu har vi iaf sett den haha. Sen kollade vi på patrik 1,5 för johanna hade inte sett den. Och då var vi typ aströtta. Men sen var den äntligen slut och då tänkte vi ju sova. Men jag och johanna låg och snacka typ aslänge, vi kom in typ på fiskbajs och jag vet inte vad så fråga inte hur hahaa.  Men tillslut så somnade vi också.

Sen när vi vaknade kollade vi typ på tv och käkade godiset från igår. Sen typ körde vi singstar och shit och sen drog dom. Då drog jag typ ut för det var as skönt ute men då var jag typ astrött. Sen gick tiden jäkligt fort för vid sju typ däcka jag och vaknade typ 10 över åtta och kom på att jag var inloggad på msn och då hade folk skrivit hihih. Men nu ska jag typ dra ciiaaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0