PRAO DAG 1

Idag så fick jag börja med att vika askar, wohoo! hah.  Sen när jag var klar med det fick jag öppna läppsyler och skruva upp dom för att se till så att dom inte satt fast, om dom satt fast skulle jag slänga läppsylen men spara korken. För på korken stod det, handelsbanken, på allas läppar. Iaf, när jag var klar med det fick jag en kartong me massa läppsyler som jag bytte korken på till dom andra handelsbanken-korkarna. Sen när jag var klar med det fick jag en till kartong att göra samma sak med.
Sen när jag var klar med det fick jag lägga ballonger i olika påsar, det skulle vara 50 i varje. sen när jag var klar med det fick jag vika askar igen. Sen fick jag sitta och ta det lugnt tills det var lunch. Sen åt jag lunch. Sen efter lunch la jag ner alla askar jag hade vikt i en kartong, sen fick jag räkna lite reflexer. Sen klockan 13:20 ungefär fick jag sluta x) Menmen, Min handledare mikael eller miguel (? xp) verkar rätt rolig iaf, och hon som ger mig uppgifter e jättensnäll :)

haha kopierade detta från min bdb x) orkade inte skriva det igen :P men iaf, är hur trött nu som helst trotts att jag däckade när jag kom hem. Nu ligger jag i sängen och borde väl egentligen läsa lite i the afterlife, men det är så jävla tråkigt! hehe aja nån gång måste det göras iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0