Den sista glöden..

Mmh, två dagar kvar i skolan! Fan så skönt säger jag bara! (:  Det som är mindre trevligt är att vårat stambyte börjar nu, lagom till höstlovet. Kul att vara hemma då, gå upp nästan helt naken på morgonen och så ståre några främmande män i hallen, jippie!  och då kommer man inte kunna gå på toa på morgonen heller, eftersom att våra toaletter försvinner. Imorgon är typ sista dagen vi kan duscha för sen stänger dom av vattnet i badrummet och lilla toan, isåfall kan väl inte toaletter funka heller? :S  och då kommer jag inte kunna kissa på fredag morgon, illa! Tänk imorgon ska dom typ hit och göra nånting, mamma sa att det kunde vara så att dom är allt från klockan sju på morgonen och frammåt, hallå jag ska typ gå upp halv åtta? :S fett scary om jag typ glömmer bort att några kanske är här och går upp och blir skit rädd.. haha aja :)

det som är skönt nu är att vi bara har ett prov kvar. sen äre loov typ :D:D   fan måste plugga till provet, aja men det fixar sig! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0