HÅKAN HELLSTRÖM

I fredags var man på håkan med mimmi johanna och himan! så jävla grymt! Hände lite saker i publiken bara men wtf, håkan ägde allt och alla :D hih fyfan vad man har längtat, nästan ett år sen man såg honom ju. Och nu får man vänta i evigheter tills nästa gång.. men aja det äre värt :)

Iaf, efter håkan drog vi typ hem till mig och kollade på harry potter fem och så slaggade mimmi och johanna här och igår när vi hade vaknat kollade vi på harry potter och halvblodsprinsen. Fyfan vad sura jag och mimmi blev när pr. dumbledore (stavning?) dog! Fyfan! haha ajaa, sen drog johanna typ och jag och mimmi låg och kolla på tv tror jag, sen käkade vi lite mat. Sen drog vi och köpte choklaad och kollade på sommarkrysset haha :D Sen skulle vi käka kräftor, måste jag ju lära mig att käka de! (inte att skala utan att äta den när den är skalad) det är det värsta, så varje gång nu när mamma och kenta köper kräftor försöker jag äta några åt gången för att jag tillslut förhoppningsvis ska kunna sitta och käka dom normalt haha. men vi åt typ en var jag och mimmi sen kollade vi på skräckfilm och efter det började vi kolla på saw men vi var trötta så vi sket i det. Idag har vi typ kollat på barnkanaler, då såg vi scooby doo och aladdin haha.
menmen, de va typ det jag orkade berätta :)



jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0