LÖRDAG AGAIN

Jappjapp, nu vare ju då lördag igen. kommer inte ens ihåg sist jag skrev men nån gång var det väl.
Idag har städat mitt rum och gjort om lite, dvs flyttat på sängen och tagit bort mitt nattduksbord. har även kommit på att jag vill ha ett nytt skrivbord och stol. Har ju ett databord nu men det passar inte alls in och jag behöver ett skrivbord med lådor. Ni ska se vad prylar det ligger på databordet! Sen nån dag ska jag förhoppningsvis köpa en  gitarr! Fan va kul, längtar! Och liksom ibland när jag kommer på att jag vill ha nånting vill jag alltid köpa det bums. Så hoppas jag får åka och kolla på en imorgon, men man vet aldrig, min mamma vill gärna skjuta upp saker och ting och sen när man frågar när man ska åka (för att man vill veta?) då blir hon sur och tycker att man tjatar. Ajaa, i veckan tog vi spexfoto! det var ganska kul och bilden vart skitbra (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0