If the moon fell down tonight

Helluu! Här sitter jag och pluggar, hade fett ont i magen igår men nu känns det mycket bättre. Fick stanna hemma idag för att plugga, inte världens roligaste men jag måste göra det. Får fan heller inte sänka något betyg! Jag behöver till och med högre betyg :( *hoppas hoppas hoppas*. Iaf, igår vaknade jag upp hos johanna, vi klädde på oss och käkade frukost. Efter det drog vi och mötte upp tjejerna i högdalen och drog och körde skridskor, det var fan askul! Jag vill lätt åka mer! :)
Sen lämnade vi våra saker och drog in till stan där vi mötte upp mimmi rebecca och felicia. Vi skulle dra och käka, sen skulle vi köra laserdome. Där vi kollade först var redan några i b klassen och vi hade kunnat köra med dom för det fanns plats men vi ville inte så vi drog till zkillz istället där raffe och några från våran klass var. Så körde vi med dom, Det var niice! 

Sen på kvällen åkte jag på öppethus på klara södra, ganska mysig liten skola om jag får säga det själv. Sen när jag kom hem var min schäslong borta (typ som en liten soffa) så jag flyttade på skrivbordet och så, så nu ser mitt rum ganska stort ut. Mkt yta till övers vilket är (y).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0