Snöoväder

Det här skitovädret verkar inte vilja försvinna. Sist jag kollade på termometern visade den att det var -13 grader ute, jippie.. Det enda man kan göra i dessa tider är att mysa ner sig inomhus framför en bra film eller liknande. Och det är vad jag har tänkt göra ikväll. Blev väldigt sugen på att se någon verklighetsbaserad film, t.ex någon krigsfilm eller titanic som faktiskt är en av dom bästa filmerna som gjorts. Är nog även en av dom filmerna jag sett flest gånger (förutom eva och adam som jag bokstavligt talat spelade sönder på videon när jag var liten, kollade på den varje dag. och kanske någon annan enstaka barnfilm såklart ;D). Och nu var det faktiskt ett tag sen ;D Eller kanske Tristan och Isolde som jag också äntligen har fixat :) 
Men sen så känner jag också ett visst sug att se någon skräckfilm, har fixat några som kan vara bra/läskiga! En som hette dolly dearest bland annat, verkade asläskig ju med värsta dockan och allt! :(





Kommentarer
Postat av: Rebecca

tristan + isolde <3<3<3<3

2010-02-25 @ 20:41:11
URL: http://whiteliar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0