IMORGON

Imorgon ska jag till mina kusiner som jag typ inte träffat på över tre år om inte mer.. Det ska iaf bli jättekul! Känns ju lite sådär liksom när det var så länge sedan man sågs, man vet liksom inte vad man ska prata om eller någonting. Pappa fyller ju år på söndag så då ville väl våran faster bjuda på middag och då tyckte hon att det skulle vara kul om jag ville följa med. Hoppas det går bra asså haha. Eftersom att vi ska äta middag där trodde jag inte att vi skulle åka så tidigt, utan kanske typ vid 3, det tar iaf en timme ungefär att åka dit. Och sen vet ni hur det är, man sitter och snackar och lite sånt innan man käkar. Men sen så går ju tågen lite som dom gör också, eftersom att det är helg. Då går dom inte lika ofta. Så tio över ett ska jag vara i älvsjö imorgon. Det betyder att vi lär vara framme vid två. Var inte det liiite tidigt? Jag tror inte att jag har så mkt att snacka om haha!

Men aja, får hoppas på att allt flyter på som det ska, för ärligt talat är jag ganska nervös. Haha låter inte det lite kul? att jag är nervös för att jag ska träffa min släkt? x)  Ajaa, jag kan lova att det kommer gå bra och jag kommer ha en jättetrevlig dag imorgon! :)

Men ifall att... håll tummarna för att det går bra ? (a) hehe

Förresten så bor dom i mölnbo, en supermysig stad eller vad ska man kalla det? ort kanske? x)
Det känns lite lantligt där och det är det jag gillar mest! Speciellt huset som min farmor och farfar bodde i när jag och min bror var små, där hade dom största tomten, gäststuga, lekstuga, växthus, garage, potatiskälla/vinkälla osv...    ååh saknar <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0