Mysig dag

Nu är jag hemma! :) eller har varit det i över en halvtimme, menmen. Vi var framme typ kvart över två eller något sånt. Då satt vi mest och snackade, eller dom snackade och jag kom med en liten kommentar lite här och där. Ibland kan jag snacka hur mkt som helst om typ ingenting. Men typ alltid när jag träffar släkten eller ngt sånt så har jag typ aldrig någonting att säga. Haha, sen blire ju inte lättare när dom snackar om någonting man inte har en enda aning om. Men jaja. Det var inte alls nervöst eller ngt sånt. Var nog egentligen inte nervös förut över att jag skulle åka, men det var någon känsla som man inte riktigt kan beskriva och då äre lättare att säga nervös. Vi åt jättegod mat och efterrätt, och jag var faktiskt duktig, för alltid när vi är borta brukar jag äta mer än vad jag egentligen orkar för att jag inte vill vara oartig, men idag så åt jag ganska så lagom enligt mig. Var ju iaf proppmätt men i vanliga fall hade jag glupsat i mig dubbelt så mkt! Men ajaa, det var mysigt iaf.  Sen när vi satt där så ringde min andra faster som heter Ulrika. Och då fick jag även reda på att hon ska gifta sig i sommar, och hon ville att jag och min kusin ska vara tärnor. Så det blir ju kul! Har aldrig vart det förut eller så så vi får väl se hur det går..  haha men aja det blir nog bra :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0