Oups

Hehe. Den här veckan har jag varit på några öppet hus, hängt i skolan och lite sådär. Igår stannade jag hemma för kände att jag inte orkade gå till skolan. Idag tänkte jag gå men igår hade jag tydligen glömt att sätta på mobilen på ringning klockan sju imorse, så vid tio tiden vaknar jag, går upp och ser att mamma är hemma. typ halvskriker ''Jag har försovit mig!'' Hon bah; ahaa trodde du började sent idag. Man bah; aa tjena och mitt namn är bengt -.-   aja hade missat den ''viktigaste'' lektionen idag, hemkunskap så kände inte någon motivation att gå på dom andra tre-fyra heller. Stannade hemma ist och skrev på min so uppgift. Åt helvete med den asså.. sen bakade jag och mamma sockerkaka ! :D hon hade stannat hemma idag för att hon inte kunde köra ut bilen, haha xD  men iaf. Snart ska jag hem till mina kusiner för Emma fyller tio år idag. Trevlans. Sen blire hopp i säng så fort jag kommer hem, för imorgon ska jag fan till skolan! haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0