You gonna crash

Nu sitter jag och pumpar The Baseballs, dom är så jäfla grymma! :D Samtidigt funderar jag på vilken film jag ska kolla på, Fighting eller New moon. Har sett båda så är inte så att jag kan köra någon uteslutningsmetod med att ''den har jag inte sett så den blire!''.  Men då är frågan, vill jag se en film som den väääldigt snygga Channing Tatum är med i och som är lite action/street aktig, eller vill jag se en film som den vääääldigt heta och söta Taylor Lautner är med i som är lite kärlek,''fantasy''(ja typ fantasy enligt mig), action aktig ? :)  Jäävligt bra fråga, hmm..

 VS.



Höhö, detta hjälpte då inte så mkt (a) men om jag hinner kollar jag på båda, och så tror jag nog att jag börjar med new moon! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0