Family where seeds of character are planted home







När jag kom hem ville jag direkt börja pyssla på mitt rum, men det fick vänta för klockan var för mycket och jag hade redan jättemycket att pyssla med på datorn. Så igår fick jag packa upp, tvätta, fixa och dona lite på mitt rum, var nere i källaren och rensade. Kan säga att dagen flöt på väldigt bra igår. Idag har jag däremot inte gjort så värst mycket, har varit och handlat lite småskit som jag känner att jag behöver ha med mig till Vimmerby. Har även gått igenom Mammas gamla skivsamling, skojigt! Hittade lite bra musik där men enbart enstaka låtar. Men nu måste jag börja packa packa packa, imorgon går tåget till Södertälje tio i elva och där blir vi upphämtade av min farmor och farfar som kör oss till vimmerby. Aldrig varit där så det ska bli kul. Men nu mååste jag packaa.


..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0