I'm so exciting!




Shiit vad det är varmt hela tiden! Skulle regna idag men jag har då inte kännt av det? Eller jo, det duggade lite tidigare idag när jag var ute, men det försvann lika fort som det kom, så det räknas inte! Klagar absolut inte på vädret! Så jävla skönt när man kan vara ute utan att beehöva gå varmt klädd.
Juste, eclipse hade premiär idag men får inte se den förrns nästa vecka, menmen.

En sak till! Jag såg att det finns ytterligare en Mästerdetektiven Blomkvist film! Dock är den från 47, men ändå :D
Försöker å få tag på den nu, om jag ser den så kommer nog det jobbigaste vara att det inte är samma skådespelare. Men jag överlever nog.

Och juste! Ännu en sak till. Harry potter och dödsrelikerna del 1 kommer i November! Vem kunde ha anat det?! Så jävla grymt! Längtar veeerkligen!





.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0