Midsummer




Igår var det midsommar och då åkte jag, mamma och kenta till min mormor och morfars husvagn. Där var min morbror hans tjej och mina kusiner. Vi kom lagom tid tills midsommarstången hade rest så vi hade filtar och fika som vi satt med. Min morbrors tjej och min kusin dansade runt stången och vi satt och kollade på. Sedan vare typ dags att käka vanlig midsommarlunch, med kötbullar och sill och sånt. Vi åt tillsammans med några andra som har husvagnar brevid deras. Jag är tyvärr inte så jätteförtjust i sill och sånt men några köttbullar fick jag i mig.
Sedan spelade vi lite kubb och sådär. Gick på promenad, käkade jordgubbar. Sen skulle vi äta middag då åt jag lax, asgott! Sen åkte vi hem någon gång vid halv tio. Sen när jag kom hem var jag så jävla trött men satt lite vid datorn ändå tills jag kände att jag inte orkade mer. Vid elva signade jag ut och somnade strax därpå. Idag har jag bara chillat och kollat på film. Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0